23 november 2012

Kära dagboken...

 
 Igår när jag än en gång fick känna på att det verkligen blir på riktigt. Att drömmen blir verklighet, att jag om några månader, jepp några månader, inte ett halvt år, inte ett år, utan några månader så skall stå där och det skall vara klart att köra, då kom den där magsugarkänslan. Magsugarkänslan som man inte kan beskriva, tror inte jag varit med om den tidigare i mitt liv, känns som någon tar ett varv med dammsugarn i magen.
 
Det finns många känslor just nu, det känns att det är mycket på gång och att det är svårt att fokusera. Jag vill så mycket med både familj och jobb. Min hjärna jobbar på så att det känns fysiskt i huvudet. Tröttheten börjar sätta sina spår, jag sitter och funderar på hur trött man kan bli utan att kollapsa, när är det man skall börja glömma allt, om man kommer kunna njuta av julen, hur skall nästa vecka bli, när kommer de grå håren.
 
Men trots de gråa håren, så känns det otroligt bra, det känns rätt. Jag har gjort de rätta besluten även fast jag undrar vad jag håller på med var eviga dag.
Men det här är min grej, det är mina ideer, det är mina grunder, det är mitt.
 
Klart slut – varulvstjut
 
 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...