20 januari 2012

Mys-pys fredag

Idag har varit en sån dag då jag bara gått omkring och myst, fått det mesta städat, tyvärr inte uppackat.
Hur svårt ska de va?! 

Kvällsplanerna blev lite ändrade, det blev byte av gästerna bara.
De planerade gästerna tar vi en annan kväll.
I promise!

Lovade bevis på fredagsmyset, maten hann jag inte ta bildbevis på. Men det blev i alla fall parmesantäckt lax med rödbetsrisotto. Superenkelt och gott. Fick t.o.m godkänt av ettåringen i sällskapet.
Skulle jag ha tiden skulle jag bjuda på middag varje kväll.

Jag skulle komma fram till att jag bara myst ikväll med levande ljus och ingen stress. Vilken underbar känsla. Tänk om man kunde få vara så här harmonisk åtminstone en gång per vecka. Jag menar hur ofta känner man egentligen att man bara kan va?

Imorgon skall jag oxå mysa men på ett helt annat sätt, sist jag träffade gänget såg jag ut som en ballong och jag hade jätte trevligt.
Imorn ska jag va slank och ha jätte trevligt

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...