17 augusti 2012

On the beach

Har haft en underbar dag med Cila och Maya idag. Tror att både mammor och barn mådde bra!

Det är väldigt mycket som händer i mitt liv, väldigt roliga men hemlighetsfulla planer än så länge, förlåt för min hemlighet men den är nödvändig. Men i och med detta är det många beslut som skall tas, och jobbiga sådana, så jag har haft klassisk livsångest. Men detta var inget som inte Cila kunde råda bot på! Omg vad jag är glad och tacksam att jag bloggat och gått i mammagruppen så jag kunnat träffa så här goda vänner! För vi träffade även J från mammagruppen som vi fick ventilera oss med.



Vi har hängt på stranden, och det var en bra dag på stranden. Celine ligger så att säga steget efter :)

2 kommentarer:

Cila sa...

Åh tack själva för den perfekta dagen! Så skönt att någon annan också krisar ibland så man inte tror man är den enda! Kram

Jeanette sa...

Ja det är lätt att tro det, men gud så skönt när man int är ensam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...