20 oktober 2011

Päron och parmesan

Ser ni, det är inget gammalt ex, nope, det är Tommy aka T-boy, Tomas, Tommy von Julin, Tommy-boy. Yep det är killen jag skulle skaffa barn med om jag inte fått några före jag var 35. Eller först var det väl 25 men den siffran kom alldeles för fort.
 Det är killen jag skrev 100 sidor slutarbete med. Det är killen jag har snott parmesan och päron med. Det är killen man åker på julgransjakt med. Det är killen jag har ätit korv och pommes frites med en nyårsafton. Det är killen många trott jag varit tillsammans med. Det är killen man dricker skumpa med. Det är killen jag har åkt bil med när han somnade bakom ratten. Det är killen jag har lipat i min hall med det nyåret.
Jag har helt enkelt delat en hel del med den där killen och den där killen ska ha fest i mars och ja jag tänkte mig gå på den.
Fy  fan va skoj det ska bli

Jo den där killen tänkte fylla 30 oxå, fy sjutton va gammal han håller på att bli!

I fall ni missade i texten att vi har haft rätt så kul så kan ni ju ta en extra titt på bilderna då.

2 kommentarer:

Christa sa...

Så fina ni är! :)

Jeanette sa...

Tack :), vi har haft så roligt tillsammans tyvärr bor han i stockholm nuförtiden och jag har min lilla sötnöt så träffarna blir inte lika ofta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...