7 april 2011

Vårbilder



Så här såg det ut på jobbet igår. Men vad hände?! Värsta stormen! Nåja efter regn kommer sol, eller hur, visst?

Ni vet väl att när man pratar väder då har man absolut inget annat att prata om. Och lite så är det nu, det händer inget i mitt liv. Jag är fortfranade gravid, jag går på akupunktur en gång i veckan, har lite foglossningsvärk ännu, jag äter och sover som vanligt. Ja så tråkigt har jag det, bara väntar på vårsolen och mammaledigheten! Det gör jag verkligen. Idag när jag vek ihop vinter-utebyxorna och satte undan dem så tänkte jag "när jag tar ut de här nästa gång så har vi säkert lilla Bebbo liggande i vagnen" helt skum tanke!

3 kommentarer:

Cila sa...

Jag känner igen tankesättet; nästa gång jag använder dehär eller liknande så har vi en till familjemedlem... :) När får du gå på mammaledigt? Jag räknar ner dagarna, ska bli så skönt :)

Jeanette sa...

Efter midsommar blir det ledigt för mig, sen hoppas jag kunna njuta av sommaren och att det inte blir nån svettig, foglossnings, vattenfylld sommar :)

Cila sa...

Härligt att få vara ledig i sommar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...